Kirándulás a 44 kilométerre keletre lévő városba Matarába.

budhi

Buddhista szentély együttes.

oto

Az erőd mai képe nem olyan egységes, mint a gallei. Az angolok által épített erő fala nagyrészt le van bontva. A harangtorony is magányosan áll. A Holland erőd kicsi, de szépen felújított.

Reggel a Tengerészeti Múzeum meglátogatása.
3nyelvu
A Tengerészeti Archeológiai Múzeum a pontos megnevezés.
bajaratnaval
A kikötőben elsüllyedt hajók régészeti feltárásakor felszíne hozott tárgyak bemutatása, a hajózás története, az arab utazók, a portugál, holland és angol időszak tárgyi emlékei láthatók a régi épületben.

A tengerparton kezdtük a napot.

bajarat

Még reggel felfedeztem, hogy zenei és táncnapok vannak Galleban. Öt óra után érkeztünk a helyszínre.

Strandolás az Unawatuna-i strandon.

Komphajóval utaztunk a repülőtérre, minden rendben zajlott. Két órás utazás után érkeztünk meg Sri Lankára. Az utasok fogadása és az útlevélkezelés itt a leggyorsabb és problémamentes. Hat órás utazás után újra Galle-ban vagyunk. Eredetileg egy Colombóhoz közeli üdülő helyre akartunk utazni, de a gallei busz éppen ott állt, így ide utaztunk. Itt a korábbi helyünkön, az erődben kaptunk szállást. Innen megyünk a strandra és kirándulni.